Hi blind person and screen reader. Go to sitemenu or content

Kjøpsvilkår

Du har to ukers åpent kjøp.

Priser og avgifter

Alle priser er inklusive moms. Avgifter for frakt og porto kommer i tillegg til prisen på bildene, dette kommer fram på kvitteringen. Ingen kostnader tilkommer utover de som allerede står spesifisert ved bestilling. Jeg reserverer meg for prisendringer. Om jeg endrer en pris på en vare som du har bestilt, så er det prisen ved bestillingstidspunktet som gjelder.

Ordrebekreftelse

Når du har sendt din bestilling får du en ordrebekreftelse via e-post om at din bestilling er mottatt og at jeg effektuerer din ordre.

Leveranser

Leveransetiden er normalt 2 - 5 arbeidsdager. I enkelte tilfeller må bildene trykkes, og du vil da måtte regne med en noe lengre ventetid. I de tilfeller hvor dette skjer gir jeg beskjed via e-post om når jeg venter at den bestilte varen vil bli levert. Om du ikke ønsker å vente har du full rett til å annullere bestillingen og derigjennom heve kjøpet. Gi meg da beskjed via e-post.

Betaling

Bildene sendes i postoppkrav, så du må betale når du henter forsendelsen på posten.

Betalingsvilkår

Varen må hentes på angitt postkontor innen 14 dager fra du har mottatt melding fra postkontoret.

100% fornøyd kunde

Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varene du har mottatt. Skulle du ønske å bytte eller returnere bildene, kan du gjøre det innen 14 dager fra du har mottatt forsendelsen. Du vil da få pengene for varene tilbake, men kostnaden for returfrakt må du dekke selv. Varer som returneres skal alltid sendes tilbake i original emballasjen, samt vedlegges følgebrevet som ligger i pakken ved leveransen.

Feilaktig eller skadet vare

Jeg garanterer at bildene du bestiller er feilfrie ved utsendelse. Dersom bildene skades under frakt eller du mottar feil vare, ber jeg om beskjed snarest via e-post. Send meg varene i retur, i sin originalemballasje. Husk å legge ved følgebrevet som ligger i pakken. Jeg tilbakebetaler deg da dine kostnader for returfrakten. Ved eventuell tvist som vi ikke lykkes løse sammen kan du henvende deg til Forbrukerrådet. Jeg følger deres anbefalinger.